Tiniséf - Fő az egészség!
Elindult a Tesco Tiniséf kampánya is, melynek célja, hogy felhívja a fiatalok figyelmét az egészséges táplálkozás fontosságára. A Tesco a program nagykövete, Tilla segítségével a Tiniséf főzőverseny keretében keresi azt a három legjobb és legügyesebb kisséfet, akik otthonosan mozognak a konyhában, nem jönnek zavarba egy fakanál láttán, és meg tudják mutatni, hogy az egészséges ételek elkészítése szinte gyerekjáték. A Tesco 8 és 14 év közötti gyerekek jelentkezését várja, akik a főzés egyes lépéseit megörökítő rövid videók vagy fotók feltöltésével jelentkezhetnek a. A legjobb Tiniséfek értékes nyereményekkel gazdagodnak.
A Tiniséf főzőverseny elindításával a Tesco célja, hogy felhívja a fiatalabb korosztály figyelmét az egészséges ételek és életmód fontosságára. A versenyre olyan 8 és 14 év közötti gyermekek jelentkezését várja az áruházlánc, akik ügyesen és gyakorlottan mozognak a konyhában, szívesen főznek és fontos számukra az egészségük.
„A Tiniséf főzőverseny koncepcióját közösen dolgoztuk ki a program szakmai támogatójával és partnerével, a Kuktanoda Főzőiskolával. Az ő tapasztalataik segítettek minket abban, hogy a gyereknek leginkább megfelelő programot alakítsuk ki. Hetente három és félmillió vásárlót szolgálunk ki, így nagy a felelősségünk abban, hogy minél több fiatalt kötelezzünk el az egészséges életmód és táplálkozás mellett” – mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco vállalati kapcsolatok és marketing igazgatója.
A verseny izgalmas, a tét nem kicsi. A legjobb 30 pályázó majd személyesen is megmutathatja főzőtudományát, és elkészítheti az általa beküldött ételt. Közülük kerül ki a 3 legjobb Tiniséf, akik közül az első helyezett és kísérője elutazhat Londonba, ahol egy általa választott tanfolyamon vehet részt Jamie Oliver Recipease főzőiskolájában. A második helyezett betekintést kap a Kistücsök Étterem (Balatonszemes) konyhájának működésébe, és a konyha munkatársainak segítségével készíthet vacsorát családja részére. A harmadik helyezett Tiniséf jutalma egy különleges vasárnapi ebéd, melyet egy ismert séf készít el a család saját otthonában.
A Tesco Tiniséf edukációs program nagykövete Till Attila, vagyis Tilla. „A gasztronómia manapság trendi dolog, miért gondolnánk, hogy ebből pont a fiatalabbak szeretnének kimaradni. Minden gyerek ügyes valamiben. Van, aki szépen rajzol, vagy éppen tök ügyes a konyhában. Ez a program remek alkalom arra, hogy megmutathassák magukat” – mondta Tilla.
A program szakmaiságát Kovács Judit dietetikus, a Tiniséf főzőverseny szakmai támogatója garantálja, aki elmondta, hogy: „Az egészséges életmódra való nevelést nem lehet elég korán kezdeni, ráadásul a gyerekek rendkívül fogékonyak az új ismeretekre. Sokan vannak köztük, akik szívesen segítenek vagy segítenének a konyhában. A szülőknek érdemes a csemetéiket tanítgatni, okítani a főzés tudományára, hiszen ez is hozzátartozik a neveléshez. Reméljük, sok gyerek van, aki ügyesen bánik a fakanállal és ínycsiklandozó, ugyanakkor egészséges ételeket tud elkészíteni. A Tesco kezdeményezése, a Tiniséf főzőverseny kiváló alkalom arra, hogy megmutathassák, mire is képesek a konyhában. Ráadásul a programon keresztül reméljük, sok gyerekhez és szüleikhez jut el az az információ, hogy hogyan is készülnek az egészséges falatok.”
A gyerekek november 25-től január 6-ig regisztrálhatnak a versenyre, és tölthetik fel fotóikat és videóikat a www.tiniséf.hu oldalra. A döntőknek a budapesti Kuktanoda Főzőiskola ad majd otthont, 2014 januárjában.
A Tesco Tiniséf főzőverseny részletes leírása, a játékszabályzat és további érdekességek, receptek a www.tiniséf.hu oldalon érhetők el.
A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és egyik legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 18 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco a hazai beszállítók elkötelezett partnereként közel 1.300 magyar vállalkozással áll kapcsolatban, saját márkás termékei között 140 magyar termék található. Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu, környezetvédelmi eredményei a www.zoldtesco.hu weboldalon olvashatóak.
Közösségi hozzászólások: