/A kép illusztráció/
Amikor a futár hívta, hogy kiszállította a megrendelt kanapéját, a San Diego-ban élő kétgyermekes Isabella McNeil először nem tudott másra gondolni, mint hogy álmában vásárolhatott - írja az NBC San Diego. A bútor 430 dollárba, nagyjából 130 ezer forintba került, és bár ő előző nap valóban kanaépkat nézegetett az Amazonon, ilyen drága darabot nem engedhetett volna meg magának.
Hamarosan azonban összeállt neki a kép: eszébe jutott, hogy a böngészés után 2 éves kislánya, Rayana kezébe adta a telefonját, és valószínűleg nem zárta be előtte az alkalmazást. A gyermek pedig mit sem sejtve kezdte el nyomkodni a képernyőt, aminek a vége a 430 dolláros vásárlás lett.
Isabella először vissza szerette volna küldeni a csomagot az Amazonnak, de ennek költsége összesen 179 dollár, 55 ezer Ft lett volna - ezért inkább úgy döntött, megpróbálja eladni. Történetüket megosztotta a közösségi médiában is, aminek hatására az Amazon ingyen visszavitte a bútort, az árát pedig visszautalták.
Az eset után az anyuka azt tanácsolja minden szülőnek, hogy győződjenek meg arról, hogy minden alkalmazást bezártak, mielőtt a gyerekük kezébe adják a telefonjukat, a tranzakciókat lehetőleg lássák el ujjlenyomatos védelemmel, és ne mentsék el a bankkártyaadataikat a készülékükön.
Kapcsolódó cikkeink:
- Mielőtt mobilt adsz a gyerek kezébe...
- Mire figyeljünk, ha internetről rendelünk élelmiszert?
- Interneten vásároltál használt babaruhát vagy kismamaruhát? Soha ne menj fel az eladó lakására!
- Mi történhet, ha túl sokat tudnak meg a gyerekről a gépek?
Kép: SchoolPRPro / pixabay
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)