Eladnád a lakásod? Előtted a megoldás!
Ha a család és az eladás mellett már alig marad időd másra, azért ne tagadd, hogy a mindennapokban szakítasz néhány percet arra, hogy végigböngészd a közösségi oldalakat és a kedvenc portáljaidat. Most arra adok tippeket, hogy hogyan kösd össze a kellemeset a hasznossal, azaz hogyan használd ki a Facebookon töltött idődet is arra, hogy a lakáseladással foglalkozz.
Oszd meg a hirdetésedet!
Bár alapvetőnek tűnik, sokan nem gondolnak rá, hogy Facebookon megosszák a lakáshirdetésüket. Pedig hasznosabb lehet, mint gondolnád! Nem egyszer hallottunk már olyat, hogy a megosztott tartalom “önálló életre kel”, azaz újabb megosztásokat generál magának. Neked csak néhány kattintás, amely még a legelfoglaltabb családanya napirendjébe is belefér, a többit pedig bízd a közösségi média “varázserejére”! Mindenkinek vannak olyan jófej ismerősei, akik szívesen megosztják a tartalmakat, hiszen nekik csak egy kattintás, ami neked óriási segítség lehet.
Választhatod azt a lehetőséget, hogy a hirdetőportálon elkészített hirdetésedet osztod meg, de akár írhatsz új szöveget is, és feltöltheted a képeket közvetlenül a poszthoz csatolva. Ez utóbbi azért lehet jobb megoldás, mert a linkekre nem mindenki kattint rá, a posztok szövegét viszont külön kattintgatás nélkül is elolvashatja bárki. Arra azért figyelj, hogy az elérhetőség ne maradjon le a poszt végéről, mert a megosztási lánc mentén már nehéz lesz visszakeresni a hirdetés eredeti feladóját!
Valamit valamiért
Sokan ajánlanak fel kisebb-nagyobb összeget azoknak, akik a megosztásaikkal vevőhöz segítik az eladót, azonban én ezt nem javaslom, hiszen a barátságot és az üzletet nem érdemes összekötni. Ehelyett viszont felajánlhatod, hogy a megosztókat (vagy közülük néhányat, ha sokan lesznek) meghívod a költözés utáni lakásavató bulira, esetleg kisorsolod közöttük az értékes, ám költözés miatt feleslegessé vált bútoraidat. De kedves ötlet lehet az is, ha a régi lakásban eltöltött utolsó vacsorára invitálsz valakit a megosztók közül.
Online identitás eladó lakásodnak
Időről időre olvasni olyan érdekességeket, hogy valaki egy légből kapott ötlettel sikersztorit írt. Ha van hozzá kedved vagy időd, miért ne csinálnál egy saját Facebook-oldalt a lakásodnak?! Biztos lesz néhány ismerősöd, akik követni fogják a lakásod történetét, azt pedig az ő ismerőseik is látni fogják, és ismét beindulhat az öngerjesztő folyamat. Ha valóban jópofa identitást kreálsz a lakásnak, még a hírportálok érdekesség rovataira is jó eséllyel pályázhatsz, onnan pedig a határ a csillagos ég! Ha az ismerőseid felkapják a sztorit, számtalan követőre és megosztásra számíthatsz, amellyel pedig jó eséllyel eléred majd a leendő vevődet is!
Talán idegennek érzed a közösségi média ilyen célú használatát, de hidd el, ezzel csak nyerhetsz! Világszerte rengeteg dologra használják a közösségi média nyújtotta lehetőségeket, ne maradj le te sem!
Indexkép: fantasista/FreeDigitalPhotos.net
Közösségi hozzászólások: