Tudjátok, a törzsvásárlói kör nem valami ördögtől származó találmány. Nagyon egyszerű elméletre épül. Az egyik oldalon itt vannak a vásárlók, akik szeretnének jól járni. A másik oldalon meg ott egy csomó bolt és szolgáltató cég, akik szeretnék eladni a portékájukat. Ezt a két felet hozza egy klubba a törzsvásárlói kör.
Azért megyek a termékpartnerekhez (jelenleg 10.400 termékpartner van az országban) vásárolni, mert előnyöm származik belőle.
Az akciós vásárlást már megszoktuk. A csapból is folyik az akció. Mit gondoltok, a cégek, boltok miért adnak akciót nekünk?
A törzsvásárlói rendszer semmi más, mint állandó akció a hűséges vásárlásért cserébe. És csavartak rajta még egyet a kitalálók: Nem x %-kal kevesebbet kell fizetni az áruért-szolgáltatásért, hanem pénzt kapunk vissza a hűséges vásárlásért.
Bónusz lehetőségként gyorsíthatok is a pénztermelésemen, mert továbbajánlhatom a rendszert - ha akarom - valamint saját vásárlásaim le is foglalózhatom saját magamnak, ami az enyém marad. Azt részleteiben levásárolom. Mint amikor gyógyszert vettem a patikában, vagy ahogy cipőt fogok venni a srácaimnak a Converse boltban.
Ennyire egyszerű. Csak használni kell.
Az én célom jelenleg, hogy a havi rezsit kigazdálkodjam a rendszerből.
Na és Te? Te hogyan takarékoskodsz mostanában?
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)