Az új ECOCLIC® kartondoboz a P&G legújabb csomagolási megoldása, kidolgozása több mint négy évbe telt, többek közt azért, mert Európa-szerte több mint 2500 fogyasztóval, köztük szülőkkel, mozgás- és látáskorlátozott felhasználókkal és kognitív fogyatékkal élőkkel végzett szigorú kutatásokat folytattak.
Az új ECOCLIC® kartondoboz egy áttörő csomagolási innováció, amely teljes mértékben újrahasznosítható, FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, és minimum 70%-ban újrahasznosított rostokat tartalmaz.
„Az új ECOCLIC® kartondoboz bevezetésével 6500 tonna műanyagot takarítunk meg évente Európában. – mondta Elvan Onal, a P&G mosó- és tisztítószer üzletágának európai alelnöke. – A csomagoláson túl tudjuk, hogy a mosás szénlábnyomának közel 60%-a felhasználói fázisból származik, főként a víz melegítéséből. A COOLCLEANTM technológiával ellátott Ariel PODS kapszulák új formulája kiemelkedő teljesítményt nyújt hidegebb mosáskor is, a csökkentett hőmérsékleten történő mosással pedig kevesebb áramot fogyasztunk, ami nemcsak alacsonyabb karbonlábnyomot jelent, de kisebb a villanyszámlát is.”
Az Ariel PODS® mosókapszulák előállítása során nem keletkezik gyártási hulladék, amely kiemelten fontos lépés a Procter & Gamble azon elkötelezettségében, hogy 2025-ig 30%-kal csökkentse a mosó- és tisztítószer üzletágában a műanyagok mennyiségét Európában.
A Procter & Gamble Ariel PODS® mosókapszuláinak újonnan kialakított csomagolása ergonomikusabb, és intelligens, hangos kattanással jelzi, hogy a doboz biztonságosan záródott, így garantálva a gyermekek biztonságát. A ECOCLIC® doboz tervezése során a vállalat fogyatékkal élő fogyasztókkal is együttműködött, és két új funkciót épített be a csomagolásba. A doboz tetején tapintható logó található, a NaviLens QR-kód pedig a telefonos alkalmazás segítségével a termék hangos leírását olvassa be, így a látássérültek tájékoztatásához nyújt segítséget. A NaviLens kódok több mint 12-szer távolabbról is beolvashatók, mint a klasszikus QR- vagy vonalkódok.
„Ez a kartoncsomagolás az Ariel egyik legnagyobb újítása. 4 éven át tartó alapos kutatásba fektettünk annak érdekében, hogy a fogyasztók elégedettségét helyezzük tervezésünk középpontjába, miközben olyan fenntartható megoldásra törekedtünk, amely jelentős műanyagcsökkentéssel is jár.” – tette hozzá az alelnök.
Az új Ariel PODS® COOLCLEAN™ technológiának köszönhetően könnyen eltávolítja az élelmiszerek okozta szennyeződéseket, például pudingok, levesek, szószok, tészták és salátaöntetek által okozott foltokat, valamint a keményítőt is. Egyedi illatának köszönhetően a textíliák tiszta és friss illatúak lesznek.
Az A.I.S.E. (International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) legutóbbi európai felmérése1 alapján a háztartások átlagos mosási hőmérséklete 42,4 °C, és a mosásoknak kevesebb, mint egyharmadát (28%-át) végzik 30 °C alatt, ezért a P&G kiemelt küldetése, hogy ezen szokásokon változtasson, és a hidegmosás használatára ösztönözze a fogyasztókat. Az alacsony hőmérsékleten történő mosás a bolygó számára is kedvező, ha például csak Európában mindenki 40°C-ról 30°C-ra csökkentené a mosási hőmérsékletet, akár 3,5 millió tonnával kevesebb lenne a széndioxid kibocsátás, ami annyit tesz, mintha kétmillió autót vonnánk ki az utakról. A hidegebb vízben való mosás emellett hosszabb ideig megőrzi ruháink minőségét is.
További információ:
https://www.everydayme.hu/markak/ariel
https://www.pg.co.uk/environmental-sustainability/
1 https://www.aise.eu/our-activities/information-to-end-users/consumer-research.aspx
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)