Arculatot vált a Kinder Chocolate
Az új vizuális megjelenés igazodik a hagyományos márkaértékekhez, ugyanakkor kifejezően ábrázolja a mai kor gyermekeit jellemző tulajdonságokat is. Hűen képviseli a Kinder Chocolate márkával az elmúlt 50 év alatt szorosan összekapcsolódott minőséget és bizalmat, amit modern, elevenséggel teli töblettartalommal egészít ki.
A világszerte ismert Kinder Chocolate új arculatának kialakítását egy átfogó kutatás támogatta 6 ország 6800 fogyasztójának bevonásával. A kutatás segített megérteni, miként tudja a márka a legtalálóbb módon, egyszerűen és játékosan megjeleníteni korunk gyermekét.
A Kinder Chocolate csomagolás vizuális elemeinek újragondolásában kulcsfontosságú szerepet játszott, hogy kiderült a mai gyerekek szeretik viszontlátni saját huncutságaikat, mert ez segíti őket a fejlődésben. Az új tapasztalatok megszerzése iránti vágy és a játékosság így központi szerepet kapott az új megjelenés kialakítása során.
Minthogy a játékosság a gyermekek fejlesztésének és fejlődésének alapvető eleme, a Kinder célul tűzte ki ennek bemutatását a csomagoláson, miközben megtartotta a márka felismerését elősegítő elemeket, például a pohár tejet szimbolizáló ikont.
A márka új arculata hűen tükrözi vissza az általa képviselt értékeket, azokat a játékkal teli pillanatokat, amelyek hozzájárulnak a boldog gyermekkorhoz.
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértõnk, vagy ha egyszerûen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
Közösségi hozzászólások: