1749: Összefognak a mobilszolgáltatók az árvízkárosultakért
A mobilszolgáltatók összefogtak, hogy segítséget nyújtsanak a hazánkban tomboló ítéletidő károsultjainak, és támogassák a védekezési és helyreállítási munkálatokat. Az 1749-es számot hívó vagy az erre a számra az „ARVIZ”, vagy „ÁRVÍZ” szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak, amely a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jut el a mentési munkálatok céljaira és a kárt szenvedettekhez.
A Magyar Vöröskereszt a beérkező adományok teljes összegét megkapja. A távközlési cégek semmilyen külön díjat nem számolnak fel az sms-ek, illetve hívások után.
A Telenor (volt Pannon - szerk.), a Magyar Telekom lakossági márkái, a T-Mobile és a T-Home valamint a Vodafone legutóbb a Haiti-t sújtó földrengés után indított közös gyűjtést, amelynek köszönhetően összesen 402.449 sms és hívás érkezett, ezzel közel 80,5 millió forintnyi adomány került a rászorulókhoz.
Az 1749-es szám a három mobilszolgáltató és a T-Home vezetékes hálózatából hívható.
Magyar Vöröskereszt
Sajtóiroda
sajto@voroskereszt.hu
www.voroskereszt.hu
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértõnk, vagy ha egyszerûen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
Közösségi hozzászólások: