Agykontroll már gyermekeknek is!
Egyre többen ütköznek nehézségekbe, akadnak el életük alakítása során. Ez sajnos minden korosztályra jellemző. Egyre több elvárásnak próbálunk megfelelni, és egyre könnyebben minősítjük magunkat sikertelennek, keveset érő embernek, a társadalom, egyre kevésbé hasznos tagjának.
Tesszük ezt a visszajelzések és saját kudarcosnak ítélt élményeink alapján. Csak arról feledkezünk el, hogy elég nagy esélye van annak, hogy nem reálisan ismerjük magunkat, képességeinket, vagy esetleg nem jól tűztük ki céljainkat, hiszen a mai információdús világban éppen hogy információhiánnyal küzdünk, hiszen az esetek nagy részében csak részinformációkkal rendelkezünk. Nem lehet ezért egyértelműen a társadalmat, vagy magunkat okolni. Tényként kellene kezelni, és rugalmasan állni saját és környezetünk dolgaihoz. Úgy is lehet mondani mereven, sarkalatosan gondolkozunk az esetek nagy részében. Ehhez szoktunk. Meg a kiszámítható eseményekhez. Ez az időszak sajnos már elmúlt. Most folyamatosan változó dolgokkal állunk szemben és az egyetlen biztos pont mi magunk vagyunk. Illetve lennénk, ha hinnénk benne, önmagunkban. Az agykontroll ebben segít. Hogy megtanuljunk hinni magunkban, hogy megismerjük valós és kiaknázatlan képességeinket, testi-lelki-szellemi erőtartalékainkat és megtanuljuk hasznosítani azokat mindennapjaink során. Az agykontroll egyik fontos eszköze a relaxáció avagy meditáció (csendes önmagunkra, befelé figyelés-feltöltődés), ami egyúttal a bizonyítottan megbetegítő hatású stresszt is levezeti. Ráadásként:
- alvászavar megszüntetésére,
- élénkítő szer nélküli felfrissítésre (például autóvezetéskor),
- a fejfájások 90%-ának és a migrénnek gyógyszer nélküli elmulasztására,
- a minket foglalkoztató kérdések, bölcsebb tudatalattink és az úgynevezett kollektív tudattalan bevonásával történő megválaszolására,
- a memória fejlesztésére,
- gyorsabb és hatékonyabb tanulásra,
- a jó döntéshozatal megkönnyítésére,
- céljaink elérésére
- szokásaink akaraterő és kínlódás nélküli megváltoztatására,
- az intuíció, avagy megérző képesség rendkívüli fokozására.
Tény, hogy mai folytonosan változó világunkban figyelünk a változó divatirányzatokra, társadalmi folyamatokra, testünk szépítési egészség megóvó technikákra. Viszont a legfontosabb, lelki- érzelmi igényeink kielégítése valahogy hanyagolva van. Ezt a hiányt segít betölteni az agykontroll technikák használata.
Az egyén elméje olyan, mint egy hatalmas adatbázishoz kapcsolódó számítógépes terminál... Ez az adatbázis a zsenialitás birodalma; miután pedig embernek lenni egyet jelent az adatbázisban való szerepléssel, ebből következik, hogy születése folytán mindenki hozzáférhet ehhez a zsenialitáshoz. Az adatbázisban tárolt korlátlan információkról bebizonyosodott, hogy azok néhány másodperc alatt bárki számára, bárhol és bármikor könnyedén elérhetők. Ez valóban döbbenetes felfedezés, amely az egyén és az egész emberiség életét megváltoztathatja, méghozzá elképzelhetetlen módon és mértékben. Az adatbázist nem korlátozza sem tér, sem idő, sem egyedi tudat..."
Részlet az Erő kontra erő című könyvből
Zseninek születtünk!
A Gyermek agykontroll tanfolyam során a gyerekek megtanulnak lazítani, feltöltődni, negatív szokásaiktól megszabadulni, jobb döntéseket hozni, nyugodtabbnak, energikusabbnak lenni. Tanulási technikákkal ismerkednek meg, szocializációs készségeik edződnek meg, önbecsülésük növekszik, énképük korrigálódik.
- Tükörképem (készségeink, képességeink, rosszul rögzült szokásaink megismerése, kezelése)
- Tanulási technikáim - és más technikákkal való ismerkedés
- Tanulásra, feladatvégzésre való hangolódás-tudásvágy, motiváció
- Aktivitás-passzivitás, testünk bevonásával
- Figyelem fejlesztés
- Szövegértés
- Emlékezet
- Gondolkodás
- Tanulási stratégiák (elemi és összetett)
A tanfolyamok korcsoportbontásban zajlanak, 7-10 és 11-14 éveseknek. Időtartama két nap, 9-16 óráig. Érdeklődni és jelentkezni:
Rösszer Julianna Tanító, pszichopedagógus-gyógypedagógus, mentálhigiénés szakember, szakvizsgázott pedagógus pkjulcsika@gmail.com, 06-30-5008519
Közösségi hozzászólások: