Teve utcai ügyfélszolgálaton már bevezették nagycsaládos ügyintézést
Közölték, a Teve utcai ügyfélszolgálaton az egészségbiztosítási ügyekben országos viszonylatban is legnagyobb ügyfélforgalmat kiszolgáló szervhez érkező ügyfelek részére az ügyfélhívó terminálokon már önálló ügytípusként jelenik meg a "nagycsaládos ügyintézés".
Csökken a várokozási idő
Az ügytípus kiválasztásával a nagycsaládosok - a várakozási idő csökkentése érdekében - automatikusan külön ablakhoz kapnak sorszámot a pénzbeli ellátási ügyek, valamint a taj- és EU-kártya igények tekintetében. Az ügyfeleket a biztonsági szolgálat munkatársai is segítik az ügyfélhívó rendszer menüpontjainak használatában - közölte a fővárosi kormányhivatal.
Forrás: MTI
Fotó: photostock - FreeDigitalPhotos.net
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)