Szuperintelligensnek lenni nagy adomány, ugyanakkor a különbözőség számos problémát rejt. Ráadásul erről a különbözőségről szülők és tanárok egyaránt keveset tudnak.
- Mit jelent, ha egy gyerek szuperintelligens?
- Mennyiben más az ilyen gyerek személyisége?
- Mennyiben más a gondolkodásmódja?
- Hogyan támogassuk érzelmi fejlődésében?
- Hogyan beszéljünk neki „a koraérettségéről”?
- Hogyan éljünk vele a mindennapokban?
Siaud-Facchin könyve elmagyarázza, milyen kritériumok alapján jelenthetjük ki egy gyerekről, hogy szuperintelligens, és gyakorlati tanácsokkal is szolgál, hogyan segítsük őt képességei kibontakoztatásában.
„Kik ezek a gyerekek, akik nem olyanok, mint a többiek? Mit éreznek? Hogyan élik meg különbözőségüket? A legtöbb szuperintelligens gyerek nem akar szuperintelligens lenni, borzasztóan szenved a többi gyerek agresszivitásától, és bizony a felnőttek agresszivitásától is. Hiszen a másság zavaró, és félelmet ébreszt. Így aztán még mindig a visszautasítás a legösztönösebb reakció. Hogyan éljenek, hogyan váljanak felnőtté, ha a többi ember éppenséggel személyiségük leglényegét nem fogadja el, sőt támadja?"
Jeanne Siaud-Facchin: A szuperintelligens gyermek
Segítsük felnőni – segítsük, hogy sikeres legyen
Fordította: Kiss Kornélia
308 oldal
3999 Ft
füles kartonált
parkkiado.hu
Jeanne Siaud-Facchin (1957) francia klinikai pszichológus, pszichoterapeuta, a szuperintelligencia elismert szakértője. Ő hozta létre a többek közt Párizsban, Nantes-ban, Marseille-ben, Avignonban, Genfben, Londonban és Brüsszelben működő Cogito’Z elnevezésű diagnosztikai és gondozási központokat, ahol iskolai és tanulási zavarokkal küszködő gyerekekkel foglalkoznak.
NYEREMÉNYJÁTÉK!
Válaszolj az alábbi egyszerű kérdésekre június 27. éjfélig, és a helyesen válaszolók között kisorsolunk 3 példány A szuperintelligens gyermek című könyvből a Park Kiadó felajánlásában.
Sorsolás: 2021. június 28.
A nyerteseket e-mailben értesítjük.