Aki a mai elvárások szintjén vág bele valamibe az Interneten; az máris lemaradt.
Kiadványszerkesztői és programozói tudásomra támaszkodva, 1997-ben az elsők között kezdtem weboldalakat készíteni, majd azt vizsgálni, hogyan lehet azokat könnyen megtalálhatóvá tenni. (Ma ennek egyik fő területe a kereső optimalizálás).
Folyamatosan követem és vizsgálom az Internetet, annak fejlődését, lehetőségeit és várható hatásait.
Közel 20 éve segítem vállalatok vezetőit és a vállalkozókat azzal, hogy felmérem milyen technikai fejlesztések - és elvárások - várhatóak az online térben.
Nyilvánvalóvá vált, hogy a vállalkozások egyre kevésbé képesek lépést tartani a technikai fejlődéssel, de ami ennél is rosszabb, sokszor félrevezető, hiányos információk alapján kénytelenek döntéseket hozni. Informatikai alapok nélkül nincs online marketing, értelmetlen az online hirdetés, akadozik az online kommunikáció minden formája, és semmilyen varázslat sem segít például a kereső optimalizálásban.
Főbb szervezeti tisztségeim:
- Onmediaweb Bt. - ügyvezető
- Fényközpont Alapítvány - elnök
- Multinacionális Cégek Dolgozóinak Szakszervezete - kommunikációs alelnök
Keress bizalommal, ha az Interneten vállalkozóként, vagy leendő vállalkozóként:
- fejlesztés előtt állsz,
- elakadtál valahol technikai szinten,
- szeretnél egy elemzést arról, mik a legnagyobb (technikai) gyengeségeid,
- kíváncsi vagy arra, van-e élet a Facebookon és a Google-n kívül,
- számodra is fontos a biztonság,
- van egy ötleted, de nem tudod megvalósítható-e,
- nincs ötleted, de szeretnél kicsit kitűnni a tömegből,
- nem tudod hogyan kérdezz (informatikában ez természetes).
Az alábbi területeken tudok segíteni:
- Tárhely (szerver) választás - mit kell tudnia egy tárhelynek (szervernek).
- Domain választás - milyen szempontokat érdemes figyelembe venni.
- Weboldal készítés - mik a böngészők, a keresők és a mobil eszközök technikai elvárásai.
- Weboldal fejlesztés - kódolás szempontjából a kevesebb több.
- Keresőoptimalizálás - legfontosabb elemei, amikről a legkevesebb szó esik.
- Közösségi kommunikáció - mi mire való, és mik a buktatói.
- Mobil applikáció - már a böngészőket is kevesebben használják, mint egyes mobil alkalmazásokat!
- Automatizált folyamatok - időt és pénz spórolhatunk, de ésszerű keretek között.
- Offline programok és online felületek összekapcsolása - feleslegesen ne duplikáljunk adatokat, folyamatokat.
- Multimédiás tartalmak - nem mind arany, ami fénylik :)
- Árak - aki már nézelődött, az érti mi a gond.