
Tóth Fruzsina vagyok, 1991-ben születtem, a Semmelweis Egyetem egészségtudományi karának hallgatója. Az egyetem mellett fiatalok tanításával foglalkozom, óvodás kortól egészen az érettségiig.
2007-ben középfokú nyelvvizsgát tettem és ezt követően az évfolyamtársaimat korrepetáltam angolból. Sokuknak előrelépést és sikert eredményezett a közös tanulás, ezért is tanítok fiatalokat, illetve kicsiket is.
A közoktatással kapcsolatban problémának tartom a nagy osztálylétszámot, melynek következményeképpen nem jut elegendő idő és figyelem a diákokra. Ebből kifolyólag az sem derül ki, hogy egyes gyerekeknek mi az erőssége, illetve gyengesége a nyelvtanulás folyamatában. Egy szabvány sémába van minden gyerek beszorítva, amelybe a kreativitás egyáltalán nem fér bele, pedig a nyelvtanulás egy rendkívül jó és hasznos tudás, melynek szeretetét erősíteni kell minden emberben. Az általános és középiskolai angol órák túlnyomó részét a nagy mennyiségű házi feladat teszi ki, amivel szintén nem értek egyet. A házi feladat azt a célt szolgálja, hogy a tanuló rendszeresen foglalkozzon a nyelvvel, időt töltsön annak megismerésével lehetőleg minél több alkalommal. Semmiképpen nem arról kellene szólnia, hogy az otthon elvégzett feladatokból tanuljunk meg szépen és helyesen beszélni. Éppen ezért én a magam tematikája szerint tanítok.
A fent említett tevékenységek mellett egy gyerekek és család témával foglalkozó online magazinra írok cikkeket, tehát az egyetem és a tanítás mellett is sok időt töltök a fiatal korosztály testi-lelki feltérképezésével. Igyekszem az észrevételeimet helyesen kamatoztatva hozzásegíteni tanítványaimat a legjobb iskolai, érettségi eredményekhez.